sobota 24. srpna 2013

Chorvatsko 2013 - Brodarica

Ahojky,
už delší dobu se chystám sepsat článek o dovolené, na které jsem byla se svojí sestrou a jejím přítelem. Moc dobře vím, že dlouhé kecy by vás mohli nudit, a tak se článek bude skládat především z fotografií.

Vyrazili jsme na týden a jeli jsme autem… nebudu nic moc psát o cestě. Chvilku jsem se nudila… chvilku jsme stáli v koloně… chvilku jsme si povídali… chvilku jsme zpívali… chvilku jsem dělali čúrapauzy… chvilku jsem spala… a ve skutečnosti se nejednalo o žádné chvilky a cesta byla celkem dlouhá. 

Moc dobře vím, že pár (možná trošku víc) fotek jste mohli vidět už v Projektu 365,ale nebojte. Tady bude fotek více a myslím, že budou i zajímavější a vtipnější.
Pár fotek z cesty tam:

 Teď bych vám chtěla ukázat místo, kde jsme bydleli. Měli jsme apartmán, který byl opravdu krásný a vybavený. Nejlepší na tom bylo, že stačilo přejít silnici a byli jsme na pláži!:)
 Nechci, aby byl článek nějak moc dlouhý, takže na závěr přidám už jen pár fotek :)
Pokud by jste ale chtěli, tak klidně udělám i druhý článek... chcete?

5 komentářů:

  1. Ano, chceme další článek! =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Připojuju se :)-slibovanejkomentář :D

      Vymazat
  2. Tak snad jste si to pořádně užily :))

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  3. Chorvatsko je moje srdeční záležitost, chystám se tam v září :) A krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. tá druhá panoráma je prekrásna !:) a domček s bránkou vyzerá super

    OdpovědětVymazat