sobota 7. září 2013

Kokosový olej (využití na vlasy)

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila recenzi na bio kokosový olej z DM. Přeci jen už se nějaký ten čas pohybuji v blogovém světe, takže docela často i já čtu různé recenze, které píšou ostatní blogerky. Docela často jsem narážela na téma kokosový olej, který si většina blogerek jen a jen chválí. Po malém rozhodování jsem si řekla, že ho také vyzkouším. Pokud máte poblíž drogerii DM, tak s jeho sehnání nebudete mít žádný problém (různé druhy kokosových olejů se dají dobře sehnat i na internetu), ale já se rozhodla, že prostě vyzkouším ten, který mají v DM. 
 Kokosový olej úvodem
Hned na úvod bych chtěla říct, že kokosový olej má několik využití a to:
  • Péče o pleť
  • Potravina
  • Mléko po opalování
  • Balzám na rty
  • Na masáž
  • Péče o vlasy
a určitě i spoustu dalších (stačí, když se podíváte na internet). 

Já se rozhodla, že ho budu používat na vlasy (i když má sestra ho okamžitě musela ochutnat).
Proto i v této recenzi se zaměřím na to, jak ho na vlasy používám, jak na ně působí a tak podobně.
Používání
Na vlasy bych si ho ráda dávala jednou týdně, ale bohužel to nestíhám, atak ho mám ve vlasech cca jednou za 3-4 týdny. Vždy si večer umyju vlasy (normálně šamponem) a po té nanesu kokosový olej (je fajn ho trošku zahřát – stačí v ruce) → lépe se nanáší. Nanáším ho hlavně do konečků vlasů a po té nechám působit. Na internetu jsem se dočetla, že je lepší ho nechat působit několik hodin, a tak ho nechávám na hlavě celou noc (sice trošku riskuju, že budu mít celou postel od oleje, ale to mi nevadí, není to tak hrozné, jak jsem čekala). Ráno ho z vlasů smyji (zase pomocí šamponů), ale už se mi jednou stalo, že se mi to nepodařilo pořádně vymýt a hlavu jsem si musela mýt i podruhé.
Již po prvním použití uvidíte rozdíl. Vlasy jsou jemnější, lesklejší, a pokud vás trápí stejně jako mě roztřepené konečky, tak i ty celkem zocelí (ale bohužel ne všechny).
Vůně kokosového oleje je poměrně dost výrazná, proto pokud nemáte rádi sladké vůně, tak vám ho nedoporučuji, ale já tu vůni miluji. Ještě bych dodala, že toto balení (to menší z DM mě vyšlo na krásných 85 Kč) 

Nakonec už si dáme jen malé shrnutí. 
Klady:
  • Velké využití
  • Lehce dostupné
  • Nízká cena
  • Krásná vůně
  • Jemné, lesklé vlasy
  • Trochu zocelí roztřepené konečky

Zápory:
  • Dlouhá doba působení
Doufám, že se vám má recenze líbí a pokud máte nějaké dotazy, tak se klidně ptejte. Máte také zkušenosti s kokosovým olejem?:)

PS: Zde je ještě fotka, jak vypadá, když jsem ho dala nachvilku do ledničky a když je naopak v úplně tekutém stavu.

7 komentářů:

  1. Na masáž bych ho brala hned! Musí nádherně vonět. :)


    Zvu Vás všechny můj blog, probíhá zde giveaway o voňavku od S.Oliver. http://krolling-done.blogspot.de/2013/09/prvni-narozeninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, ochutnala jsem ho, i když na mě ségra ječela, že jí "její kokosový olej nesežeru!" :D Chuť není moc výrazná, ale za to dlouhotrvající, vše přebije jeho vůně.

    Určitě by byl suprový na masáž, ale to ségra na mě neotestovala (zatím), takže k tomu nemám co komentovat. Něco z něj vařit jsem dostala zakázáno, ale třeba si udělat kokosové palačinky? Hmmm ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Kokosový olej můžu jen doporučit. Já ho nejčastěji používám na pleť. Po odlíčení si sním namažu obličej. Pleť je potom velmi hebká :) Jinak ho také používám na vlasy.

    OdpovědětVymazat
  4. Mam ho na vlasy, ale na palacinky je tez vyborny.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj jak dlouho si ho necháváte na vlasech než ho smyjete? :) Koupila jsem si ho také ale zatím nevyzkoušela :) Děkuji za odpověd

    OdpovědětVymazat
  6. Když si ho nanesete na vlasy balíte je třeba do ručníku nebo necháváte volně?

    OdpovědětVymazat