čtvrtek 3. října 2013

Projekt 365


Ahojky,
Vy, co mě navštěvujete delší dobu, víte, že jsem na blogu měla rozjetý Projekt 365. ale také moc dobře víte, že jsem ho nedokončila.  Pro ty, co mě navštěvují kratší dobu, hned vysvětlím o co jde/šlo.
Co je to Projekt 365?
Tento projekt je určen pro lidi, které baví fotografování. Každý den by měli vzít do ruky fotoaparát a vyfotit nějakou fotku – nejlépe takovou, která vystihne celý jejich den. Tento projekt se jmenuje Projekt 365, protože by měl trvat 365 dní – rok.

Chtěla jsem to zkusit, ale moc dlouho mi to nevydrželo – no dostala jsem se zhruba za polovinu, ale s tím, že mě to přestalo bavit a stala se z toho pro mě povinnost. Proto jsem se na to vykašlala a projekt zrušila - samozřejmě jsem ho i smazala z tohoto blogu. Nemrzí mě to, protože moc dobře vím, že již od začátku jsem na to kašlala a nefotila poctivě každý den. Třeba ho někdy zkusím udělat znovu – pokud ano, tak pořádně!
Pro ty, co můj Projekt nezažili přidávám malý výběr fotek, které do něj patřily. 

6 komentářů:

  1. Co kdybys projekt 365/366 (může být přestupný rok! :P) nahradila tématickým focením, že bychom konečně nafotili ty doktorský fotky! =oD A taky bude/byl [helouvín], ne? =oD Prosíííím, bude prdel! Teda legrace!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nafotíme, ale ne tento víkend, kdyžtak až ten další - to už by mi měli bejt fajn... :)
      Myslím, že ten teprve bude (copak jsme už viděli speciální "helouvínský" PLL dííl?:D

      Vymazat
    2. Až ten další? Néééé =o( nebyl ten [helouvínský] jak tam málem zabili Ariu v té rakvi?

      Vymazat
  2. Já bych to nevydržela ani 50 dní :D

    Lucy Enne

    OdpovědětVymazat
  3. Skoda, ze ti to nevyslo, fotis pekne. :)

    OdpovědětVymazat
  4. skuz udělat Projekt 52 za každej tejden 1 fotka :o)

    OdpovědětVymazat