pátek 19. července 2013

New in 0.3

Ahojky,
v neděli jsme byli nakupovat v Jihlavě, a tak se vám trošku pochlubím, co jsem si to koupila.
Tento článek je přednastavený... já jsem (snad) :D momentálně na cestě do Chorvatska. Na celý týden je přednastavený Projekt 365, ale jiné články nečekejte... za to se můžete těšit již brzy na spoustu fotek právě z Chorvatska.. :)
NewYorker 179,-



Vietnamci 59,-

Deichman 199,-

X-Bags 199,-

NewYorker 129,-

NewYorker 129,-
NewYorker 79,-

5 komentářů:

  1. tak ten úlovek z NY za 79 ti závidím ani nevíš jak!! :-) super tričko, super cena :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc mě zaujali kraťásky a bílá košile :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ten tygr ♥
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. To pruhované jsem si zkoušela, ale moc se mi nelíbil střih.. škoda toho volánku :))

    OdpovědětVymazat