sobota 15. června 2013

Košile 0.4

Určitě jste si všimli, že furt projíždím různé stránky a narážím na úžasné věci o které se s vámi prostě musím podělit!:)
No nejsou úžasné?:)

9 komentářů:

  1. A nechceš si objednat něco z ciziny? Alespoň budeš jediná, kdo to tady bude mít?! ;) Odtud nakupuje Petra (lovelyhair) http://www.ahaishopping.com/ hlavně si najdi kurz dolaru =oD Nebo klidně najdi i něco jiného a pár kousků si objednáme, abychom si udělali radost, co ty na to, paní košilová? :P

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se tyhle košile líbí moc, mám jednu podobnou z F&F a nosím ji hrozně ráda :) moc se mi líbí ta s puntíky na límečku :)

    OdpovědětVymazat
  3. hrozně se mi líbí úplně ta vlevo ve spodním řádku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na džínovinu se pěstuje závislost ! ;DD

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi pekne , ja som si prednedávnom kupila podobnú ako je hneď tá druhá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala jsi samý krásný :) Já mám džínovou světlou, tak jí sháním tmavou sestřičku :D

    OdpovědětVymazat
  7. Poslední dvě bych brala hned!

    OdpovědětVymazat