pátek 15. února 2013

Cvičení

Ahoj,
nedávno jsem se nechala inspirovat u Martinky a rozhodla jsem se, že začnu cvičit a to pořádně a hlavně pravidelně. Hned na úvod bych chtěla upozornit, že nechci hubnout, ale trošku zpevnit tělo (hlavně bříško) a mít lepší kondičku.
Začala jsem cvičit podle různých videí, které jsem našla u Martinky.
Rozhodla jsem se je vám i trošku popsat jednotlivá videa. První den jsem celý zacvičila podle M., ale pak jsem si to už začala upravovat, jak mi to vyhovuje.

Sobota
- obyčejné video na protažení, které mě nijak nezaujalo
- poctivě jsem ho zacvičila celé, ale poprvé a naposledy (v dalších dnech jsem se protahovala podle sebe)
- možná se to ze začátku nezdá, ale je to skutečně makačka
- na břicho i na stehna (zaručuji, že další den vás bude bolet vše!)
- slečna, která předcvičuje mě natolik zaujala, že se o její videa zajímám víc a víc
- opět hlavně na bříško 
- bála jsem se, abych si nezlomila ruce :D 
- k tomuto videu ani nevím, co bych napsala 
- tento cvik mě nebavil, zacvičila jsem toto video celé, ale poprvé a naposledy
- video, které je zaměřené hlavně na stehna
- opět zaměřené hlavně na stehna
- pokud nepodvádíte, zaručuji, že nebudete moc ani pořádně chodit

Upozornění: Pokud nejste zvyklý cvičit, tak vám zaručuji, že vás okamžitě (a další den) bude vše bolet. 
Neděle
- necvičila už jsem podle plánu M., ale trošku si to upravila, aby mě to bavilo 
- protahovací cviky podle Brunetky (to jsem já!:D)
- video je zaměřené, tak nějak na vše
- střídá se zde více cviků 
- popisek zbytečný viz. sobota
- popisek zbytečný viz. sobota
- popisek zbytečný viz. sobota
- popisek zbytečný viz. sobota

Pondělí
- chtěla jsem si dát něco lehčího... více na protahování a nakonec to bylo ještě těžší!
the 100 Workout / POP Pilates 
- více cviků v jednom videu
- podle mě ideální na rozehřátí
POP Pilates: New Body Makeover
- delší video
- řekla bych, že je velmi namáhavé
- zjistila jsem, že mě více baví víc krátkých videí
Total Body Pilates Workout with Ana Caban
- také pěkně těžké video
- popisek zbytečný viz. sobota

Úterý
- dneska se mi nic moc cvičit nechtělo tak jen něco málo
- popisek zbytečný viz. sobota
- popisek zbytečný viz. sobota
Free Flexibility Video: 5-Minute Stretch Routine 
- obyčejné, krátké video na protažení

Středa
- chtěla jsem zkusit pár cviků s míči, abych je zas po delší době taky využila :)
Bombastic Booty Pilates Workout on the Ball 
- fajn cvičení, příjemné protažení (jediný problém útěk míče :D)
Pilates Exercises - SISSEL
- krátká videa mi vyhovujou, ale u tohoto bylo vše hrozně rychlé a podle mě odfláklé
MS029 - PILATES SMALL BALL (Katia Vasilenko)
- příjemné cvičení s malým míčkem

Čtvrtek
- dneska jsem se ke cvičení "dokopala" až večer (většinou cvičím ráno)
POP Pilates: Hot Abs! 
- nové cvičení, docela namáhavé, ale bavilo mě
- popisek zbytečný viz. sobota
- popisek zbytečný viz. sobota

Pátek
- popisek zbytečný viz. sobota
- popisek zbytečný viz. sobota
- popisek zbytečný viz. sobota
- popisek zbytečný viz. sobota
Fablous Flat Abs fot Beginners
- video je fajn, bavilo mě


Týden cvičení za mnou!
Wau, je to opravdu dobrý pocit, když celý týden (každý den) vydržíte a cvičíte!:)
Nejhorší první 2-3 dny byli opravdu nejhorší, ale stálo to za to.

Jak jste na tom se cvičením vy?:)

PS: Pod názvy jsou skryty odkazy na youtobe :)
 

6 komentářů:

  1. Nepsala bych tam "popisek zbytečný viz. sobota" :)

    OdpovědětVymazat
  2. cviceny miluju!
    posilka hlavne je nejlepsi!
    xoxo
    http://bit-ofme.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já zatím cvičím od středy a hrozně mě bolí stehna :/ :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. Jedeš dobře, jen tak dál. Jenom bych ti doporučil jednu menší radu. Pokud se chceš cvičení věnovat dlouhodoběji, dávej si tam vždy i nějaké dny pauzu, kdy neděláš nic. Svaly si potřebují odpočinout, načerpat živiny, zacelit trhlinky na svalech (předejdeš zranění).
    Po takovémto dni volna pak podáš mnohem lepší výkon, a taky tě to bude víc bavit.
    Doporučuje se cvičit třeba 4x týdně ;)

    OdpovědětVymazat