sobota 22. prosince 2012

Úvod

Ahojky,
tento blog jsem si založila 22. prosince v roce 2012. Chtěla jsem sem přidávat především mnou vyfocené fotografie a Projekt365. Netrvalo dlouho a já se rozhodla, že blog povedu trošku jiným směrem. Začala jsem psát recenze, diy články, inspirativní články atak podobně. 

Kdo vlastně jsem?:)
Jmenuji se Jitka, ale v blogovém světě vystupuji pod přezdívkou Brunetka. Je mi 18 let a studuji obchodní akademii. Mám o tři roky starší sestru. Mým největším koníčkem je fotografování, hned po něm následuje blogování. Pár blogů už jsem měla, ale nikdy mi žádný moc dlouho nevydržel. Upřímně doufám, že tento blog mě neomrzí a já ho nikdy (nebo aspoň ještě hodně dlouho) neopustím.

Čím fotím?
Od prosince 2010 vlastním fotoaparát Canon eos 1000D se setovým objektivem EF-S 18-55mm. V srpnu 2013 jsem dostala objektiv na portréty a to EF-S 50mm 1.8.


Doufám, že se Vám můj blog líbí a budete ho rádi navštěvovat. 
Mějte se krásně :)
Aktualizace: 3. 10. 2013 

1 komentář: