středa 25. září 2013

Neobyčejný život Timothyho Greena

Ahojky,
Pamatujete si ještě na film Hačikó – příběh psa? Byl to první film, který si zasloužil samostatný článek a dneska tu pro vás mám druhý film, který mě nadchnul natolik, že mu věnuji celý článek. Jedna se o film: Neobyčejný život Timothyho Greena 


Tento film jsem viděla poměrně nedávno a opět mě prostě dostal a já se s vámi o něj musím prostě podělit.
„Cindy a Jim jsou manželé, kteří chtějí co nejrychleji založit rodinu, ale o vlastním dítěti si mohou nechat jenom zdát. Když se u jejich dveří během jedné bouřlivé noci objeví Timothy, zjistí, stejně jako celé městečko Stanleyville, že největší dary v životě přicházejí z těch nejneočekávanějších stran.“
Film má úžasný děj, který mě naprosto dostal (ale nedostal mě natolik, abych u něj brečela –i když jsem si jistá, že někdo z vás u něj brečet bude J).
Timothy je úžasný, malý chlapec a ty jeho lístečky? No, to je prostě bomba! Celý film se mi líbil, ale nechci zas úplně prozrazovat o čem je… Doufám, že se vám bude líbit. Protože mě opravdu ohromil!

Zdroj: csfd

3 komentáře:

  1. Už jsem to viděla dřív, poradila mi to segra :D
    je to taková pěkná filmová "pohádka"
    Nejlepší na tom je asi to, že jsem nikdy nic podobnýho neviděla a je to prostě originální .. :)
    .. s pozdravem aninek44 :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ségra a já u toho brečet budu, nebo nebudu? Jsme se nedávno s Mírou rozbrečeli i u vyvolených, když tam ta jedna soutěžící měla dceru.... =oD

    OdpovědětVymazat